Da Grasso szuka lokalizacji

Sieć pizzeri Da Grasso planuje dalszy rozwój.
Firma poszukuje partnerów w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Da Grasso rozwija się wyłącznie poprzez franchising. W sieci działa już prawie 180 restauracji, ale firma na tym nie poprzestaje i otwiera kolejne. Teraz swoją uwagę skupiła na mniejszych miastach.
- Zgodnie z kryteriami ustalonymi przez spółkę zarządzającą siecią Pizzerii Da Grasso minimalna liczba mieszkańców miast, w których uruchamiane są placówki pod naszym szyldem to 20 tysięcy- mówi Magdalena Piróg, specjalista ds. franczyzy w spółce. - Oczywiście, bierzemy pod uwagę także miejscowości o niższej liczbie mieszkańców, jeśli z posiadanych przez nas informacji wynika, że funkcjonująca tam pizzeria zapewni naszemu franczyzobiorcy sukces finansowy
Kryzys im niestraszny
Od stycznia do czerwca 2009 roku Da Grasso podpisała 17 umów franczyzowych. W ciągu najbliższych trzech miesięcy zostaną uruchomione nowe pizzerie w Gnieźnie, Sanoku, Chrzanowie i Mikołowie, Opocznie, Jarosławiu oraz w Świnoujściu.
- Na ten rok planujemy jeszcze zawarcie kolejnych 15 umów - informuje Magdalena Piróg.
Franczyzobiorca Da Grasso musi dysponować kwotą 200 tys. zł oraz posiadać lokal o powierzchni minimum 100 m2. Taka inwestycja zwraca się w ciągu roku. Osoby zainteresowane przystąpieniem do sieci nie muszą posiadać doświadczenia w gastronomii. Ważna jest chęć współpracy i realizowanie standardów wyznaczonych przez firmę.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej