Biznes dla płci pięknej
Bailine poszukuje franczyzobiorców wyłącznie wśród kobiet.
Bailine posiada sieć salonów, które specjalizują się w modelowaniu kobiecej figury.
W Polsce działa 15 salonów Bailine, wszystkie należą do franczyzobiorców. Firma powstała w 1968 roku w Norwegii i obecnie ma ponad 200 salonów na całym świecie.
- Metoda bailine polega na indywidualnej ocenie figury, odpowiednim dobraniu ćwiczeń fizycznych, modyfikacji sposobu odżywiania, psychologicznej motywacji we współdziałaniu ze specjalnie skonstruowanym, komputerowo sterowanym stymulatorem treningowym – mówi Cezary Majewski, dyrektor Bailine Polska
Salony Bailine prowadzą kobiety i terapia, którą oferują jest także dla kobiet. Franczyzodawca poszukuje franczyzobiorców wyłącznie wśród płci pięknej, bo twierdzi, że najlepszym rozwiązaniem jest, gdy salony są prowadzone przez kogoś, kto doskonale rozumie potrzeby klientów.
– Nasi franczyzobiorcy to kobiety, które chcą osiągnąć sukces i niezależność finansową. Nie muszą mieć doświadczenia w prowadzeniu firmy, bo gwarantujemy im stałe wsparcie oraz doradztwo w tym zakresie – mówi Majewski.
Osoba, która chciałaby współpracować z siecią Bailine, musi mieć przeznaczone na inwestycję 130-150 tys. zł, z czego 100 tys. to koszt opłaty wstępnej. Franczyzodawca nie stawia franczyzobiorcom sztywnych warunków dotyczących aranżacji salonu Bailine. Ważne jest, aby salon nie był mniejszy niż 50 m2 i znajdował się w mieście zamieszkanym przez przynajmniej 100 tys. osób. W trakcie współpracy franczyzobiorca będzie zobowiązany odprowadzać na rzecz franczyzodawcy opłatę bieżącą w wysokości 2200 zł miesięcznie. W ramach opłaty wstępnej franczyzobiorca otrzymuje m.in. know-how prowadzenia biznesu, nowoczesne technologie, czyli: pięć symulatorów treningowych, klucz zabezpieczający system, program komputerowy, dwutygodniowe szkolenie teoretyczno-praktyczne. Ma również zapewnioną reklamę ogólnopolską oraz coroczne szkolenie marketingowe. Przy otwieraniu salonu firma Bailine pomaga franczyzobiorcy uzyskać dotację ze środków Unii Europejskiej. Wysokość zwrotu może wynieść nawet do 60 proc. zainwestowanych środków.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej