BZ WBK Partner w Tomaszowie Mazowieckim

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W przyszłości niewykluczone są otwarcie kolejnych placówek BZ WBK Partner w tym mieście. Ekspansja placówek partnerskich BZ WBK w Tomaszowie Mazowieckim jest elementem ogólnopolskiej strategii rozwoju sieci licencyjnej w średnich i małych miastach oraz na obrzeżach dużych aglomeracji.
- Do niedawna rynek bankowy skupiony był przede wszystkim na centrach dużych miast. Teraz rozwój placówek odbywa się przede wszystkim w średnich i małych miejscowościach, gdzie nasycenie produktami bankowymi jest wciąż niewielkie – mówi Kamil Polikowski, dyrektor biura rozwoju placówek partnerskich BZ WBK. - Bank Zachodni WBK wysoko ocenia potencjał tyskiego rynku i w przyszłości zamierza tutaj otworzyć kolejne placówki partnerskie.
Koncepcja biznesowa BZ WBK zakłada budowanie sieci placówek partnerskich, które będą oferowały klientom takie same produkty i usługi jak oddziały Banku Zachodniego WBK.

Placówki partnerskie dysponują pakietem produktów Banku Zachodniego WBK, który zawiera m.in. lokaty oszczędnościowe, kredyty gotówkowe, konta osobiste, karty płatnicze, usługi Western Union, przyjmowanie płatności za rachunki oraz na zasadzie pośrednictwa, karty kredytowe, kredyty hipoteczne oraz produkty dla firm. W ten sposób partnerzy sieci czerpią przychody z różnych źródeł, mają gwarancję bezpieczeństwa i stabilizacji biznesu, co szczególnie sprawdza się w czasach spowolnienia gospodarczego. Elastyczne podejście do klienta zwiększa pole działania i tworzy możliwości szybkiej reakcji na nastroje panujące na rynku.

Kamil Polikowski nie obawia się spowolnienia gospodarczego w Polsce. Potencjał rynku bankowego w Polsce jest ogromny, a to daje duże możliwości rozwoju. Atutem są również niskie koszty inwestycji w partnerskie oddziały bankowe. Dwustanowiskową placówkę BZ WBK Partner z pełnym wyposażeniem można mieć za 22. tys. zł. Jak zapewniają przedstawiciele banku, placówka partnerska osiąga rentowność w ciągu 5-6 miesięcy. Partner BZ WBK nie ponosi opłat wstępnych, otrzymuje bezpłatne i cykliczne szkolenia oraz samodzielnie decyduje o miejscu lokalizacji przyszłego oddziału.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €