Czas na franczyzę
Eric Stipa posiada w Polsce trzy salony własne. Firma poszukuje pierwszego polskiego biorcy licencji.
Firma poszukuje franczyzobiorców najchętniej wśród właścicieli salonów fryzjerskich.
– Kapitał potrzebny do otwarcia nowego salonu wynosi ok. 200 tys. zł. Jeśli naszym franczyzobiorcą zdecyduje się zostać osoba, która już prowadzi własny salon, wówczas koszt przystąpienia do sieci jest dużo niższy – mówi Ewa Kurczab, dyrektor sieci Eric Stipa.
Potencjalny franczyzobiorca musi również zapłacić 4,5 tys. euro opłaty wstępnej. W zamian otrzyma projekt aranżacji salonu, będzie miał zapewnione szkolenie menadżera salonu, wstępne szkolenie fryzjerów oraz pomoc marketingową i organizacyjną. W trakcie współpracy franczyzobiorca będzie zobowiązany odprowadzać na rzecz franczyzodawcy opłatę miesięczną w wysokości od 650 do 1050 euro (opłata wzrasta wraz z liczbą zatrudnionych fryzjerów). Dwa razy w roku franczyzodawca będzie organizować w salonach franczyzobiorców szkolenia, które będą prowadzić francuscy styliści. Franczyzodawca szacuje, że zwrot z inwestycji powinien nastąpić po upływie ok. półtora roku. Umowa franczyzowa podpisywana jest na sześć lat.
Firma Eric Stipa powstała we Francji w 1972 roku. Wówczas Eric Stipa postanowił otworzyć własny salon. Przez kilka lat opracowywał autorskie techniki strzyżenia. W 1985 roku otworzył szkołę, do której przyjeżdżali fryzjerzy z całej Europy, aby poznać jego techniki strzyżeń. Od 1990 roku Eric Stipa rozwija sieć franczyzową na całym Starym Kontynencie. Obecnie pod tą marką działa ponad 130 salonów w Europie, w Polsce znajdują się trzy – wszystkie w Krakowie.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej