Marzą o trzystu salonach

Trendy Hair Fashion chce docelowo mieć 300 salonów fryzjerskich w Polsce. Na razie jest ich 72.
– Franczyzobiorca salonu Trendy Hair Fashion nie musi być fryzjerem ani mieć doświadczenia w handlu. Najważniejsze, aby był osobą kreatywną, mającą zdolności kierowania ludźmi – mówi Anna Kulec-Karampotis, właścicielka sieci Trendy Hair Fashion.
Potencjalny franczyzobiorca sieci powinien posiadać przynajmniej 70 tys. zł na inwestycję. Jednorazowa opłata wstępna wynosi minimum 20 tys. zł. Franczyzobiorca oprócz kapitału musi dysponować odpowiednim lokalem – najlepiej położonym w centrum miasta. Powierzchnia placówki powinna liczyć od 60 do 300 m2. Salon musi mieścić się na parterze oraz mieć dostęp do wszystkich mediów (gaz, prąd, woda, kanalizacja itp.). W ramach pakietu franczyzowego sieć oferuje know-how, projekt salonu, rabat przy zakupie kosmetyków, korzystne ceny sprzętu fryzjerskiego, stałą opiekę, doradztwo dotyczące zarządzania salonem oraz reklamy w ogólnopolskich czasopismach. W trakcie współpracy franczyzobiorca będzie uiszczał na rzecz franczyzodawcy opłatę bieżącą w wysokości o 1 do 3 tys. zł miesięcznie (w zależności od liczby stanowisk fryzjerskich w salonie). Przedstawiciele sieci twierdzą, że inwestycja zwraca się po upływie półtora roku.
W Polsce działa pięć salonów własnych Trendy Hair Fashion i 67 franczyzowych. Obecnie firma przygotowuje się do otwarcia 300-metrowego salonu w Bielsku-Białej. - Zajmujemy się wszelkimi usługami fryzjerskimi. Cyklicznie wypuszczamy własne kolekcje fryzur, które ukazują się w modowych pismach na całym świecie. Pracujemy również przy pokazach mody a także tworzymy własne show fryzjerskie – mówi Anna Kulec-Karampotis . - Zajmujemy się szkoleniami fryzjerskimi, inwestujemy w młodych uzdolnionych adeptów sztuki fryzjerskiej. Współpracujemy z agencjami modelek, przygotowujemy prezentacje dla firm i koncernów w zakresie dbania o włosy - dodaje.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej