New Look ubierze Polaków

Brytyjska sieć odzieżowa planuje otwarcie swoich sklepów w Polsce.
Firma wykazuje duże zainteresowanie rynkami Europy Wschodniej. Pierwsze sklepy działają już w Rosji, teraz przyszedł czas na Polskę i Ukrainę. New Look jest również obecne w Belgii, Irlandii, Francji, na Bliskim Wschodzie i w rodzimej Wielkiej Brytanii. Sieć posiada ponad 600 punktów sprzedaży i zatrudnia przeszło 30 tys. osób. W sklepach New Look można znaleźć kolekcje ubrań dla kobiet, mężczyzn, nastolatków i dzieci. Spółka zapowiada, że już wkrótce zostaną podpisane pierwsze umowy franczyzowe z polskimi partnerami.
Eksperci uważają, że okres w którym New Look planuje inwestycje w Polsce może okazać się korzystny pod względem pozyskania ciekawych lokalizacji. Firmy z branży upadają albo rezygnują z drogich powierzchni w galeriach handlowych. Taką sytuację może wykorzystać New Look, który dopiero zaczyna szukać lokali i przyszłych franczyzobiorców.
(dw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...