Tysięczny Groszek otwarty

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Milenijny Groszek zlokalizowany jest przy głównej ulicy w centrum miejscowości. Sklep posiada 550 metrową salę sprzedaży. Nowy Groszek bezpośrednio konkuruje z Biedronką i Chatą Polską. - Konkurencja jest potrzebna, mobilizuje nas do jeszcze cięższej pracy – zgodnie podkreślają właściciele Elżbieta i Marcin Piasny. – W naszej okolicy marka Groszek jest stosunkowo nowa, dlatego otwierając kolejny sklep postanowiliśmy wykorzystać efekt świeżości – dodają franczyzobiorcy.

Pierwszy sklep Groszek powstał we wrześniu 2000 roku. W ubiegłym roku sieć powiększyła się o 322 nowe sklepy. Obecnie Groszek to 1040 placówek handlowych, z czego blisko 200 przystąpiło do sieci w br.

Organizatorem i właścicielem marki Groszek jest Detal Koncept, spółka wchodząca w skład Grupy Handlowej Emperia.

(smoli)

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €