Kolporter likwiduje sieć

Kolporter zamierza zamknąć sieć salonów multimedialnych.
Salony nie przynoszą zysków, jakich spodziewał się zarząd spółki. Decyzja o likwidacji punktów, jak twierdzi Maciej Topolski, rzecznik Kolportera, zapadła kilka tygodni temu. Obecnie w placówkach trwa wyprzedaż zapasów. Kiedy dokładnie sieć zostanie zamknięta, na razie nie wiadomo. Jak twierdzi rzecznik, ma to potrwać kilka miesięcy, a pracę w salonach straci 220 osób. Część z nich ma szansę na etat w strukturach grupy.
Pierwszy salon multimedialny Kolportera powstał w listopadzie 2004 r. w Warszawie. Dzisiaj pod marką firmy działają 24 placówki. Empik, największy konkurent Kolportera, posiada około 140 sklepów.
(agaka)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...