Villeroy & Boch by Fide.pl

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W przeciwieństwie do innych, typowych sklepów V&B, w których aż 80 proc. oferty to zastawa stołowa, a zaledwie 20 proc. dodatki, w nowym punkcie połowę asortymentu stanowić będzie zastawa stołowa Villeroy & Boch, a połowę inne produkty sklepu internetowego Fide.pl.

Poza stałą ofertą w placówce będą dostępne również produkty sezonowe – np. grille ogrodowe w okresie letnim czy dekoracje świąteczne w grudniu. W planach są również weekendy tematyczne – np. tydzień z kuchnią meksykańską, podczas którego w sklepie będzie dostępna specjalna meksykańska zastawa stołowa oraz naczynia do przygotowywania potraw kuchni meksykańskiej (np. patelnia do tortilli).

Sklep w Blue City będzie pierwszym w Polsce i jednym z pierwszych na świecie, w którym własne oddzielne stoisko będzie miała nowa marka należąca do Villeroy & Boch - vivo.

Obecnie w Polsce działa 35 franczyzowych punktów Villeroy & Boch oraz jeden własny. Inwestycja w placówkę pod marką firmy wynosi od 100 do 400 tys. zł.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €