Przywiązanie do marki
Amerykańscy psycholodzy udowodnili, że gdy raz klient przywiąże się do jakiegoś produktu, to choćby potem podsuwano mu inny, znacznie tańszy i lepszy, nawet nie będzie go chciał oglądać
Jak podaje "Gazeta Wyborcza" za amerykańskimi uczonymi, konsumenci kiedy znają markę, sięgną po nią bez dokonywania jakichkolwiek prób. Jeśli jej nie znają, może ich przyciągnąć ładne, kolorowe opakowanie - tak twierdzi 45 proc. ankietowanych. Niska cena zachęci do kupna tylko kilkanaście procent klientów.
Słowo marka czy etykieta może dotyczyć również usług.
Więcej: Gazeta Wyborcza, 17 sierpnia 2001, Supermarket
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


