Tatuaże we franczyzie
Yakuza Studio Tatuażu działa na rynku od 14 lat. Właśnie rozpoczyna rozwój poprzez franczyzę.
- Kiedy po trzech latach okazało się, że jedno studio to za mało, żeby zrealizować wszystkie projekty naszych klientów, otworzyliśmy kolejne w Warszawie przy ulicy Chmielnej – mówi Mirosław Morański, właściciel Yakuza Studio Tatuażu. – Sam nie jestem tatuatorem, ale pasjonuje mnie ta praca. Wiem, na czym polega sztuka rysowania na ciele, znam większość stałych klientów ale nie zajmuję się tatuowaniem osobiście. Na początku studio Yakuza zajmowało się wyłącznie robieniem tatuażu, a kiedy klienci zaczęli coraz częściej pytać nas o kolczykowanie ciała, rozszerzyliśmy działalność o body piercing – dodaje.
Osoba, która będzie chciała otworzyć Yakuza Studio Tatuażu, powinna przeznaczyć na inwestycję przynajmniej 80 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 40 tys. zł, natomiast opłata bieżąca to 2 tys. zł miesięcznie. Franczyzobiorca musi też wynająć lokal o powierzchni co najmniej 30 m2, najlepiej zlokalizowany w centrum miasta lub centrum handlowym w mieście zamieszkanym przez co najmniej 200 tys. mieszkańców.
Przedstawiciele firmy twierdzą, że inwestycja w studio tatuażu Yakuza zwraca się po upływie 8 miesięcy.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej