Ambitne plany Naturhouse

Naturhouse ma już 50 placówek w Polsce. Plany na br. zakładają otwarcie kolejnych 35.
Naturhouse zajmuje się sporządzaniem indywidualnych planów dietetycznych, mających na celu zwalczanie nadwagi oraz zaszczepienie nawyku odpowiedniego odżywiania się. W każdym ze sklepów należących do sieci można skorzystać z bezpłatnych porad dietetyka, otrzymać szczegółowo rozpisaną dietę oraz zaopatrzyć się we wspomagające suplementy.
– W czasie trwania kuracji odchudzającej organizowane są cotygodniowe spotkania z dietetykiem, kontrolującym jej przebieg i motywującym klienta do osiągnięcia wyznaczonego celu – idealnej sylwetki. Dietetyk obserwuje reakcje organizmu danej osoby na poszczególnych etapach kuracji – mówi Andrzej Gładysz, dyrektor Naturhouse.
Obecnie w Polsce działa 50 placówek Naturhouse. Sześć z nich to jednostki własne, pozostałe należą do franczyzobiorców. Na świecie działa ponad 1800 punktów Naturhouse. Firma zamierza otwierać kolejne placówki w naszym kraju. Plan na bieżący rok zakłada, że na koniec 2009 roku sieć będzie liczyła 85 punków, a w 2011 – 200.
– To ambitny plan, ale sądząc po stale rosnącym wśród Polaków zainteresowaniu zdrowym trybem życia, racjonalnym odżywaniem, dbałością o sylwetkę, jak najbardziej realny – stwierdza Andrzej Gładysz.
Naturhouse poszukuje franczyzobiorców wśród osób z doświadczeniem w dziedzinie dietetyki, biologii, farmaceutyki, ale także inwestorów i przedsiębiorców, którzy chcieliby propagować zdrowy tryb życia. Potencjalny franczyzobiorca Naturhouse powinien dysponować kwotą minimum 60 tys. zł oraz lokalem o powierzchni około 50 m2. Franczyzodawca pobiera od franczyzobiorcy jedynie roczną opłatę w wysokości 2,4 tys. zł plus VAT. Okres zwrotu z inwestycji jest szacowany na 4-8 miesięcy. W ramach pakietu franczyzowego franczyzobiorca otrzymuje m.in. pomoc w znalezieniu odpowiedniego lokalu, wyłączność terytorialną w obrębie wyznaczonej strefy, wskazówki odnośnie remontu i wyposażenia lokalu, szkolenie personelu, doradztwo w zakresie prowadzenia placówki, asortyment markowych produktów oraz marżę w wysokości 60 proc.
(smoli)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...