Rossmann nie boi się kryzysu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Obroty całej branży drogeryjnej po pierwszych 2 miesiącach (styczeń-luty 2009) wzrosły o 6,71 proc. (dane AC Nielsen), natomiast Rossmann szacuje, że w br. obroty w jego sklepach wzrosną o 23 proc.
- Cały czas staramy się zapewnić naszych klientom jak najlepsze warunki zakupów. Mamy konkurencyjne ceny, wiele nowości, bardzo szeroki asortyment, ale zdajemy sobie sprawę, że wymagania klientów rosną i dlatego będziemy poszukiwać coraz bardziej innowacyjnych sposobów, żeby ich zainteresować i zatrzymać – zapewnia Marek Maruszak, prezes zarządu Rossmann Polska.

W 2008 roku Rossmann w wybranych drogeriach wprowadził specjalne infokioski, a także uruchomił portal doradczy. W tym roku firma planuje zakończenie rozbudowy w pełni automatycznego magazynu w Łodzi oraz budowę magazynów na północy i południu kraju. Łącznie w 2009 roku firma zainwestuje 187 mln zł.

Rossmann Polska działa już 16 lat, ma 358 sklepów samoobsługowych na terenie całego kraju. Wszystkie prowadzone są przez centralę firmy.

(smoli)

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €