Zarządzaj z głową
O zarządzaniu siecią placówek opowiada Norbert Życzyński, prezes zarządu Commit Polska.
Kiedy najlepiej sprawdzają się systemy zarządzania siecią?
Systemy zarządzania siecią mają na celu przede wszystkim zoptymalizowanie pracy całego przedsiębiorstwa. Wdrożenie takich programów daje komfort pełnej kontroli nad całą firmą. Korzyści finansowe i organizacyjne odczują sieci prowadzące już kilka placówek. Oprogramowanie pozwala zarządzać wszystkimi procesami - począwszy od zamówienia aż po sprzedaż. Zaletą systemów zarządzania jest możliwość prowadzenia sprzedaży w obcych walutach. Dzięki temu nawet przed najmniejszymi firmami otwiera się droga do ekspansji poza granice Polski.
Czy warto inwestować w nowe technologie w czasach kiedy przedsiębiorcy zaciskają pasa?
Zdecydowanie tak. Kryzys jest jak bolący ząb. Trzeba reagować szybko, żeby uniknąć leczenia kanałowego i wstawiania implantów. Decyzje podejmowane w okresie recesji muszą być niezwykle rozważne i wymagają szeroko pojętej wiedzy eksperckiej. Zwolnienia pracowników to tylko doraźne działania. Przecież zdobycie doświadczonego i znającego swoją branżę personelu dużo firmę kosztowało i zajęło mnóstwo czasu. Wdrożenie systemu zarządzania pozwala poprawić procesy logistyczne i sprzedażowe. Daje również dostęp do informacji o aktualnej sytuacji w sieci. Nie trzeba już czekać do końca miesiąca ani samemu wybierać się do sklepu, aby dowiedzieć się na jakim poziomie utrzymuje się sprzedaż w jednej z placówek lub całej sieci.
rozmawiał (dw)
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży telekomunikacja, IT, AGD/RTV
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

