Biznes na słodko

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Poznańska sieć cukierni Kandulski dotychczas bazowała na własnych punktach sprzedaży. Ze względu na duże zainteresowanie jej wyrobami, właściciele postanowili rozpocząć budowę systemu franczyzowego.

- Dobrze prowadzona cukiernia w modnym punkcie, np. w centrum handlowym, to świetna inwestycja. Zwraca się po dwóch - czterech latach – mówi Robert Einbacher, dyrektor ds. produkcji i sprzedaży Cukierni Kandulski.

W najbliższym czasie sieć zamierza uruchomić swoje placówki w Poznaniu, Gorzowie, Gdyni i Bielsku-Białej. W przyszłości będzie zainteresowana także Warszawą i Łodzią.

- W ciągu najbliższych kilku lat chcemy też wybudować większy i nowocześniejszy zakład produkcyjny, który pozwoli na dalszy rozwój sieci sprzedaży – wyjaśnia Einbacher.

Otwarcie własnej cukierni tej sieci będzie kosztowało inwestora 300-400 tys. zł przy powierzchni ok. 100 m2. Jeśli lokal będzie się znajdował w dobrze prosperującym pasażu handlowym, to miesięczny zysk netto może wynieść 15 tys. zł.

(awh, bk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €