LPP zaciska pasa

Właściciel marek Reserved, Cropp, Mohito i House wprowadza oszczędności. Firma będzie otwierać salony o niższym standardzie i w mniej atrakcyjnych niż dotychczas lokalizacjach.
Spółka LPP podsumowała wyniki finansowe za I kwartał 2009 roku. Firma poniosła 7,8 mln zł straty przy ponad 463 mln zł przychodów podczas gdy w tym samym okresie 2008 roku zarobiła ponad 18 mln zł przy blisko 340 mln zł obrotów.
Jak wyjaśnia Dariusz Pachla, wiceprezes LPP, do pogorszenia wyników finansowych przyczyniło się osłabienie złotego względem euro i dolara, a co za tym idzie – wzrost cen towarów oraz wyższe koszty najmu powierzchni handlowych.
Firma zamierza wprowadzić plan oszczędnościowy: negocjuje umowy z dostawcami towarów, planuje również obniżyć standard nowo otwieranych salonów, zmniejszyć koszty funkcjonowania sklepów i wynajmować powierzchnię w mniej atrakcyjnych niż dotychczas lokalizacjach. W ten sposób LPP zamierza ograniczyć koszty o około 100 mln zł.
(awh)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...