Licencja na Playboya

Disenso, polski dystrybutor marki Playboy, szuka licencjobiorców. Firma posiada jak na razie własny punkt sprzedaży w Katowicach.
W drugiej połowie roku powstanie kolejna własna jednostka oraz pierwsze sklepy franczyzowe. Disenso poszukuje franczyzobiorców w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, takich jak Poznań, Łódź i Gdańsk. Preferowane lokalizacje to centra handlowe i główne ulice. Nowo otwierane placówki mają działać zarówno na zasadzie butików (Concept Store Disenso) oraz stoisk (Concept Kiosk Disenso).
- Głównym asortymentem stoisk będą akcesoria i upominki, zaś w butikach skupimy się na sprzedaży odzieży i obuwia - mówi Tomasz Chojnacki, prezes zarządu Disenso.
Franczyzobiorcy w ramach działalności pod logo Playboya mogą liczyć na szkolenia, doradztwo w rozwiązywaniu bieżących problemów i pomoc w zaprojektowaniu punktu sprzedaży. Szacunkowy koszt inwestycji w butik Disenso wynosi 120 tys. zł.
(dw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...