Delikatesy w małych miastach

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pierwszy sklep delikatesowy sieci zarządzanej przez Żabkę otwarto w Lesznie. Do końca roku powstanie około 15 obiektów handlowych w formacie Freshmarket o powierzchni 200-400 m2, m.in. w: Łodzi, Bytomiu, Tomaszowie Mazowieckim, Raciborzu i Świdnicy. Wszystkie będą zlokalizowane blisko klienta: w centrach miasta oraz w pobliżu osiedli mieszkaniowych.

Freshmarket jest nowym formatem sklepów, skierowanym do osób aktywnych zawodowo, preferujących świeże produkty wysokiej jakości - powiedział Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska.

Na rok 2010 planowane jest otwarcie kolejnych 50 sklepów.

(awh)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €