Pepe Jeans inwestuje

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Oferta Pepe Jeans skierowana jest do kobiet i mężczyzn od 15 do 35 lat oraz do dzieci w wieku 4-14 lat. Są to ubrania w stylu casual oraz z niedawno wprowadzonej przez firmę bawełny organicznej.

Oprócz wprowadzania nowości do asortymentu, Pepe Jeans planuje otwarcia nowych sklepów, przede wszystkim w miastach, gdzie nie ma jeszcze sklepów sieci, m.in. w Poznaniu, Szczecinie i Katowicach. Przedstawiciele firmy nie rezygnują jednak z rozwoju w miastach, w których już działają, czyli w Warszawie i na terenie Trójmiasta. Tam również będą powstawać nowe salony Pepe Jeans. W chwili obecnej w sieci działa osiem salonów własnych i dwa franczyzowe. W najbliższym czasie otwarte zostaną placówki franczyzowe w Częstochowie i w Bielsku-Białej.

– Poszukujemy lokalizacji w Białymstoku, Bydgoszczy, Kielcach i Zielonej Górze – wylicza Aneta Szopa, odpowiedzialna za rozwój Pepe Jeans w Polsce. – Chcielibyśmy, żeby sklepy w tych miastach rozpoczęły działalność jeszcze w tym roku.

Biorca licencji nie ponosi żadnych opłat licencyjnych, opłaca za to fundusz marketingowy w wysokości 3 proc. od obrotów. Firma zapewnia również ogólnopolskie kampanie reklamowe. Szacowany okres zwrotu z inwestycji wynosi dwa lata.

(awh)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €