Kolejny Cesarz w stolicy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

To już trzecia placówka sieci zlokalizowana w stolicy. Poza Warszawą działa jeden sklep Żółtego Cesarza - w Gdyni. Zainteresowani prowadzeniem sklepu Żółty Cesarz muszą dysponować kwotą 30-50 tys. zł, w zależności od wielkości jego powierzchni, ilości zakupionych towarów oraz lokalizacji. Sam lokal natomiast powinien mieć ok. 40-100 m2 i znajdować się w gęstej zabudowie miejskiej. W sieci obowiązuje jednorazowa opłata wstępna i bieżąca opłata miesięczna. Ustalane są w zależności od obrotu sklepu. Jak zaznaczają przedstawiciele sieci, istotną rzeczą jest, by kandydat na franczyzobiorcę podzielał ich idee związane ze zdrowym stylem życia.

Żółty Cesarz powstał w 2004 roku, ale sieć franczyzową buduje dopiero od marca 2007 roku. W ofercie sklepów znajduje się m.in. żywność naturalna, bio-kosmetyki i publikacje o zdrowym żywieniu.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €