Troll tylko franczyzowy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Łódzki Redan, właściciel marki Troll, zdecydował o przyszłości marki, pod którą sprzedawana jest odzież dla nastolatek i młodych kobiet. Sieć sprzedaży Trolla przynosiła spółce straty, w ubiegłym roku ok. 4 mln zł, choć równocześnie dała ok. 40 mln przychodów. Redan zdecydował jednak, że licząca ponad 80 sklepów sieć zostanie podzielona.

Na rynku zostaną tylko sklepy działające na zasadach franczyzy (około 40), głównie w mniejszych miastach. Sieć własna, której sklepy mieszczą się zazwyczaj w centrach handlowych dużych miast, zostanie zlikwidowana. Sklepy będą zamykane lub sprzedawane. Na razie nie znane są koszty jakie poniesie spółka w związku z likwidacją sieci.

(bog)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €