Pierogi we franczyzie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Grupa Kościuszko uruchomiła już dwie pilotażowe pierogarnie, w których serwuje pierogi pod marką Sztuka Pieroga. Plany firmy przewidują otwarcie do końca br. 20 nowych lokali.

Zarząd Grupy Kościuszko Polskie Jadło zdecydował o zwiększeniu liczby osób odpowiedzialnych za rozwój nowych przedsięwzięć biznesowych. Za koncept Sztuka Pieroga i Gościniec „Polskie Jadło” odpowiedzialność przejął wiceprezes Wojciech Stankiewicz.
- Jestem przekonany, że dokonaliśmy słusznego wyboru zatrudniając tak doświadczonego menedżera. Wiedza, którą Wojciech Stankiewicz zdobył przy rozwoju i zarządzaniu siecią New York City Pizza oraz sieci Chłopskie Jadło będzie bardzo pomocna w rozwoju kolejnych konceptów naszej Grupy – mówi Jan Kościuszko, prezes Grupy Kościuszko Polskie Jadło.

(smoli)

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €