Nowa sieć Private Banking

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Powstanie kolejnego Private Bankingu to przejaw stałej tendencji zmieniającej polskie społeczeństwo, które sukcesywnie się bogaci i generuje potrzebę usług na najwyższym poziomie, w tym również usług finansowych. Trzeba pamiętać że ludzie zamożni, z uwagi na stan posiadania, są najbardziej doświadczoną i obytą w świecie grupa społeczną. Często są to konsumenci o wyrobionym guście. Są to klienci dobrych i uznanych marek, często podróżujący, bogaci w doświadczenia i posiadający szerokie spektrum porównawcze. Jednym słowem są to ludzie świadomi swoich potrzeb. W sytuacji kiedy bank podejmuje decyzję o wejściu w ten wymagający sektor, świadczy to o istniejącej chłonności rynku, a także o tym, że jest jeszcze na nim miejsce dla nowych produktów.

Tego typu decyzje są tym szczególniej ważne, kiedy mają miejsce w momencie osłabienia rozwoju rynkowego, ponieważ klient zamożny tym bardziej rozważa najbardziej właściwy sposób zarządzania swoim kapitałem, bo czas kryzysu to dla jednych wielkie straty, ale dla innych wielkie szanse.

Dla odróżnienia od placówek detalicznych koncepcja wnętrza Private Bankingu wymagała uzupełnienia i doprojektowania elementów, które by ją odróżniały od oddziałów detalicznych.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €