Kolejne przejęcie Emperii

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Ambra, działająca na terenie Śląska, Opolszczyzny oraz Małopolski, poszukiwała długofalowej strategii rozwoju. Połączenie z grupą handlową Emperia przyniesie obopólne korzyści i wzmocni segment dystrybucji Emperii - mówi Roman Zięba, prezes Ambry.

Obecna od 19 lat na polskim rynku Ambra, w swej ofercie posiada ponad 12 tysięcy produktów. Jej przychody ze sprzedaży w 2008 roku wyniosły około 118 mln zł.

Strategia rozwoju Emperii jest oparta na konsolidacji rynku detalicznego i dystrybucyjnego w Polsce. Firma obecna jest na polskim rynku od 1990 roku. Swym zasięgiem obejmuje teren całego kraju. Dystrybucja artykułów FMCG odbywa się głównie poprzez magazyny Cash & Carry oraz centra dystrybucji rozlokowane w całej Polsce.

Do grupy Emperia należą supermarkety Stokrotka (143 placówki), Delima (5 placówek), Groszek (942 placówki), Milea (52 placówki), Lewiatan (2236 placówek), Euro Sklep (459 placówek) oraz Społem Tychy (25 placówek).

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €