DDD w Opolu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Placówka o powierzchni 366 m2 została uruchomiona w przemysłowej części miasta, w sąsiedztwie sklepów budowlanych. W ekspozycji salonu dostępnych jest ponad 100 wzorów podłóg drewnianych, ponad 230 wzorów paneli podłogowych oraz 61 modeli drzwi. Sklep posiada również gamę modeli dostępnych od ręki.

DDD Dobre Dla Domu to sieć specjalistycznych sklepów z podłogami panelami i drzwiami. Pierwszy franczyzowy sklep ruszył w marcu 2006 roku. W 2009 roku DDD planuje uruchomienie 20 nowych placówek działających na zasadzie franczyzy.

Kwota inwestycji w salon Dobre Dla Domu to około 100 tys. zł. Pozostałą część inwestycji – około 200 tys. zł – inwestuje w sklep franczyzobiorcy centrala wraz z dostawcami sieci. Pomysłem DDD na skuteczną konkurencję z sieciami marketów budowlanych jest tworzenie sklepów specjalistycznych, w których klient znajdzie najwięcej modeli drzwi, paneli i podłóg oraz może liczyć na fachowe doradztwo oraz pełen zakres usług okołosprzedażowych z montażem zakupionych towarów włącznie.

(emka)

Author
Marcin Kaleta
doradca we franczyzie

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €