60. Bricomarché w Polsce

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowe sklepy powstały w Szczytnie (woj. warmińsko-mazurskie) oraz we Wrześni (woj. wielkopolskie). W związku z faktem, że grupa stawia na rozwój kompleksów handlowych – tzw. rynków Muszkieterów obie placówki powstały przy istniejących już supermarketach Intermarché.
- Koncepcja budowania obok siebie supermarketów Bricomarché i Intermarché, a także stacji paliw jest doceniana przez naszych klientów i dlatego w najbliższych latach chcemy ją konsekwentnie realizować wszędzie, gdzie będzie to możliwe – mówi Marek Feruga, rzecznik Grupy Muszkieterów.

Dodatkowo wraz z kolejnymi otwarciami firma sukcesywnie rozszerza swoją działalność na obszarze centralnej i wschodniej Polski, gdzie była dotąd reprezentowana w mniejszym stopniu. Sklepy sieci lokowane są najczęściej w małych i średnich miastach.

Grupa Muszkieterów to zrzeszenie niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających 133 supermarketami spożywczymi Intermarché oraz 60 supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Każdy franczyzobiorca, zwany Muszkieterem, niezależnie zarządza swoim sklepem w oparciu o zasady wspólnego systemu. Pełniąc funkcję w strukturach centralnych, może stać się także udziałowcem Spółki Cywilnej Muszkieterów, której własnością są wszystkie struktury operacyjne firmy. System ten pozwala Muszkieterom na kształtowanie polityki całej grupy.

(smoli)

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €