Kolporter w sieci

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Po okresie testów, trwających od 2006 r. Kolporter wchodzi na rynek internetowy pod marką kolporter.pl.
– Rynek internetowy to perspektywiczny obszar biznesu dla firm dysponujących zapleczem logistycznym, kapitałowym i o dużej dynamice rozwoju. Dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie sklepu internetowego kolporter.pl – mówi Grzegorz Fibakiewicz, prezes Kolportera.

Unikalne wartości biznesu internetowego Kolportera to własna firma kurierska Kolporter Express, działająca od kwietnia 2008 r. (ma podpisane umowy z około 2000 firm i instytucji) i sieć punktów odbioru, która zostanie uruchomiona w pierwszej połowie bieżącego roku. Pierwsze punkty odbioru będą dostępne w Warszawie, do końca roku 2009 w całej Polsce będzie ich 200, docelowo – kilkaset.

W ofercie sklepu kolporter.pl znajduje się ponad 85 tysięcy książek, ok. 68 tysięcy płyt, 6 tysięcy filmów i prawie 2 tysięcy gier.
– Współpracujemy z większością wydawnictw, dystrybutorami książek, płyt, filmów i gier. Mamy stale w ofercie pełną gamę rynkowych hitów i nowości – podkreśla Janusz Konopka, członek zarządu Kolportera odpowiedzialny za handel internetowy.

Plany kolporter.pl na 2009 r. zakładają wprowadzenie sprzedaży e-prasy, poszerzenie asortymentu, kolejne Extended Sites. Budżet na inwestycje będzie dostosowany do potrzeb – w ramach Kolportera wynosi on 20 mln zł.

Do Kolportera należy spółka Kolporter Sieci Handlowe powstała w 2001 roku. Zarządza ona siecią 1 tys. saloników prasowych, 12 marketów spożywczych Meta i 21 salonów Multimedialnych działających na zasadach partnerstwa.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €