McDonald’s w Gnieźnie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Tym, co wyróżnia gnieźnieńską restaurację McDonald's od większości działających w Polsce obiektów sieci, jest obecność części kawiarnianej - McCafe. Różni się ona od pozostałego wnętrza zarówno wystrojem, umeblowaniem jak i całkowicie inną ofertą produktową. Menu McCafe to przede wszystkim desery i różnego rodzaju napoje przygotowane na bazie kawy.

McCafe w Polsce to ciągle nowa koncepcja, której dynamika dalszego rozwoju nie jest jeszcze przesądzona. Obecnie działają w Polsce cztery restauracje z ofertą McCafe.
- Z pewnością dodatkowy kącik kawiarniany ma szansę znakomicie sprawdzić się w wielu restauracjach naszej sieci. Musimy jednak ocenić, ile jest takich lokali i jaki potencjał sprzedażowy kryje się w tym koncepcie. Kiedy zakończymy test i obraz sytuacji będzie już jaśniejszy, z pewnością do programu instalowania McCafe w restauracjach dołączą też nasi licencjobiorcy. Doświadczenia z innych krajów wskazują, że potencjał McCafe jest duży. To dlatego niemiecka sieć McDonald's posiada McCafe już w ponad 400 z ogólnej liczby 1300 restauracji – mówi Piotr Jucha, dyrektor generalny McDonald’s Polska.

McDonald's Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa w Polsce 221 restauracji McDonald's, które zatrudniają ponad 12 tys. osób. 72 z nich to obiekty licencyjne prowadzone przez 42 franczyzobiorców.

(smoli)

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €