Gino Rossi z większymi przychodami

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Gino Rossi to grupa w skład której wchodzą m.in. marki Gino Rossi, Simple i Geox i ma łącznie ponad 140 salonów w kraju i za granicą. Jak poinformowały władze tej giełdowej spółki, w ubiegłym roku firma miała przychody w wysokości 192 mln zł i były one wyższe o 10,7 proc. niż w roku 2007. Zysk grupy wyniósł 4,2 mln zł. Największy udział w osiągnięciu tych wyników miała marka Simple. Swój udział w sprzedaży grupy zwiększyła z 20 do ponad 26 proc. Jej przychody wzrosły zaś o ponad 41 proc. i wyniosły 50,7 mln zł.

Paweł Kapłon, który od niedawna kieruje spółką zapowiada zmiany w zarządzaniu grupą. W tym roku największe mają dotknąć segment obuwniczy grupy, bo zarząd nie był zadowolony z jego wyników. W planach jest likwidacja m.in. nierentownych salonów i sklepów usytuowanych w kiepskich lokalizacjach. Zmiany nastąpią także w samym wyglądzie salonów oraz oferowanych w nich kolekcjach. Firma chciałaby przyciągnąć do sklepów więcej kobiet. Do tego dojść ma wspólne zarządzanie siecią, finansami i marketingiem wszystkich marek, a wszystko po to by oszczędzać i równocześnie wzmacniać marki.

Grupa GR uruchomiła w ubiegłym roku 15 nowych salonów w Polsce i 5 poza krajem. Na 2009 r. planowane jest powstanie 10 nowych salonów.

(bog)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €