Z wagonów do centrów handlowych

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma, która jeszcze kilka lat temu kojarzyła się tylko z serwowaniem posiłków na trasach linii kolejowych zamierza rozszerzyć swoją działalność. Zbigniew Terek, prezes zarządu zapowiada, że w trzecim kwartale bieżącego roku Wars otworzy swój pierwszy bar z przekąskami. Nowe restauracje będą zlokalizowane w centrach handlowych, które znajdują się w okolicy dużych dworców kolejowych.
- Zrezygnowaliśmy z otwierania barów na dworcach. Ta lokalizacja jest idealna dla fast foodów, bo podróżni nie mają zbyt dużo czasu – mówi Zbigniew Terek.

W pierwszej kolejności oferta prowadzenia stacjonarnych barów ma trafić do dotychczasowych franczyzobiorców. Wynika to z faktu, że osoby te są już sprawdzone i mają doświadczenie we współpracy z Warsem.
Wars planuje w perspektywie najbliższych lat zmienić procentowy udział swoich przychodów. O ile w chwili obecnej gastronomia przynosi 28 proc. przychodów, tak w 2011 roku ich 50 proc. ma pochodzić z restauracji stacjonarnych.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €