McDonald’s zaprasza na kawę

W Warszawie otwarto pierwszą kawiarnię pod szyldem McCafe.
Jest to piąty tego typu lokal w Polsce, pierwszy powstał w Poznaniu w lipcu 2008. McCafe to wydzielona funkcja kawiarniana różniąca się od pozostałej części restauracji zarówno wystrojem wnętrza, jego wyposażeniem jak i całkowicie odmienną ofertą produktową. Menu składa się między innymi z 20 pozycji deserowych. Oferowane są zarówno napoje gorące jak i kawy mrożone. Goście McCafe otrzymują zamówioną kawę w porcelanowych filiżankach, a nie papierowych kubkach (te ostatnie używane są wyłącznie w przypadku zakupu na wynos).
Koncept McCafe ma już 16 lat. Pierwszą kawiarnię otworzyli Australijczycy w Melbourne. Obecnie na całym świecie działa ponad 1,5 tys. lokali McDonald's z opcją McCafe, z czego w Europie 670. Europejskim liderem są Niemcy, którzy otworzyli ponad 400 obiektów tego typu.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej