Hot-dogowa ofensywa

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć Polish Hot Dog to obecnie jeden punkt własny i dwa franczyzowe. Jednak firma ma ambitne plany rozwojowe na przyszły rok. Zakłada, że do końca 2009 r. zwiększy liczbę punktów o 30. Głównymi lokalizacjami mają być miasta powyżej 100 tys. mieszkańców. Już w styczniu polskie hot-dogi mają być dostępne w Opolu, Gdańsku i Warszawie. Na początku roku uruchomiona zostanie także pierwsza wyspa – restauracja.

Firma stale poszukuje osób chętnych do współpracy. Wymagane jest posiadanie powierzchni najlepiej ok. 3 m2 usytuowane w centrum handlowym. Inwestycja to ok. 14 tys. zł (w tym ok. 10 tys. na wózek i 4 tys. na opłata licencyjna). W czasie współpracy uiszcza się także opłatę bieżącą – 5 proc. od obrotu, nie mniejszą niż 500 zł.

(bog)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €