80 placówek partnerskich eurobanku

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pierwsza franczyzowa placówka eurobanku ruszyła w marcu 2007 w Kole. Partnerskie punkty otwierane są w wybranych miejscowościach o liczbie 15-25 tys. mieszkańców. Funkcjonują pod marką eurobanku i korzystają ze standardowych wizualizacji oraz materiałów promocyjno-informacyjnych. Koszt inwestycji we franczyzową placówkę eurobanku waha się od 30 do 75 tys. zł, w zależności od liczby stanowisk oraz kosztów adaptacji lokalu. Koncept eurobanku jest tak skonstruowany, żeby agenci zarabiali już od pierwszego miesiąca działalności. Centrala banku szacuje, że na prowadzeniu placówki partnerskiej agent może uzyskać dochód od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych.

Do grona franczyzobiorców eurobanku dołączy wkrótce laureat konkursu, który bank ogłosił w połowie października. Zadanie konkursowe opiera się na symulacji procesu otwarcia i prowadzenia placówki franczyzowej banku w realnym, konkurencyjnym otoczeniu rynkowym, w jakim funkcjonują oddziały eurobanku. W zadaniu konkursowym przedsiębiorca musi liczyć się ze wszystkimi lokalnymi wyzwaniami. W ich realizacji pomaga mu wsparcie ze strony banku – znany szyld, dostępność pełnego portfolio produktów, promocja, wsparcie regionalne, itp.

Autor najlepszej pracy konkursowej zostanie w nagrodę właścicielem wartej kilkadziesiąt tysięcy złotych placówki franczyzowej eurobanku. Na laureatów II i III miejsca w konkursie czekają zaś granty, które pomogą im w uruchomieniu własnego bankowego biznesu. Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się na stronie www.wygrajeurobank.pl.

(emka)

Author
Marcin Kaleta
doradca we franczyzie

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €