Przyszłość to convenience

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Co trzeba zaoferować klientom by odnieść sukces?
Klienci sklepów spożywczych są coraz bardziej wymagający. Oczekują już nie tylko możliwości robienia zakupów w dogodnych porach i szybkiej obsługi, ale chcą czegoś więcej. Ci, którzy chcą zachować wysoką pozycję na rynku, muszą o tym pamiętać. Dlatego systematycznie rozwijamy ofertę sklepów naszej sieci, zarówno od strony produktowej, jak i usług dodatkowych oferowanych w Zielonym okienku.

Jak ocenia pan potencjał polskiego rynku?
Potencjał rynku jest zatem bardzo duży. Wiemy że, w kraju jest wiele miejscowości, gdzie nie mogą powstać duże supermarkety, ale jest miejsce dla małych sklepów. Dlatego my działamy wielotorowo. Osobny zespół wyszukuje kandydatów do prowadzenia punktu, inny szuka dobrych lokalizacji. Ten model rozwoju sieci dobrze się sprawdza.

Do kogo będzie należeć przyszłość?
Przyszłość rynku sklepów spożywczych to convenience. Jest to model, który łączy funkcje sklepu i punktu gastronomicznego z ofertą świeżych kanapek i sałatek na wynos. Żabka, oprócz produktów dostosowanych do lokalnych wymagań konsumentów, oferuje m.in. możliwość opłacania rachunków, doładowywania telefonów, podejmowania niewielkich kwot pieniężnych (cash back), a wkrótce pojawi się także możliwość podejmowania gotówki jak w bankomacie (cash only).

rozmawiał (bog)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €