Mrożona kawa dobra na upały
Coraz więcej kawiarni i cafe barów oferuje mrożoną kawę
W okresie letnim można zaobserwować duże zainteresowanie zimnymi napojami na bazie kawy, podaje Gazeta Wyborcza. Na spragnionych mieszkańców dużych miast czeka duża oferta kaw, w licznych kawiarenkach znajdujących się w dużych Centrach Handlowych. Wzmożone zainteresowanie klientów zanotowano m.in. w firmie Nestle i Tchibo. Kawiarnie prowadzone przez te dwie firmy przygotowały bardzo bogatą i różnorodną ofertę dla klientów. Jak twierdzą przedstawiciele Nestle, miłośnicy kawy mogą teraz eksperymentować i komponować swój ulubiony napój na siedemnaście sposobów: m.in. mogą zamówić napój, którego smak można wybrać z całej gamy smaków owocowych. Podobną ofertę przygotowały inne cafe bary.Więcej: Gazeta Wyborcza, 28-29 lipca 2001, „Supermarket”
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


