Mrożona kawa dobra na upały

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
W okresie letnim można zaobserwować duże zainteresowanie zimnymi napojami na bazie kawy, podaje Gazeta Wyborcza. Na spragnionych mieszkańców dużych miast czeka duża oferta kaw, w licznych kawiarenkach znajdujących się w dużych Centrach Handlowych. Wzmożone zainteresowanie klientów zanotowano m.in. w firmie Nestle i Tchibo. Kawiarnie prowadzone przez te dwie firmy przygotowały bardzo bogatą i różnorodną ofertę dla klientów. Jak twierdzą przedstawiciele Nestle, miłośnicy kawy mogą teraz eksperymentować i komponować swój ulubiony napój na siedemnaście sposobów: m.in. mogą zamówić napój, którego smak można wybrać z całej gamy smaków owocowych. Podobną ofertę przygotowały inne cafe bary.Więcej: Gazeta Wyborcza, 28-29 lipca 2001, „Supermarket”

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €