Milea wkracza na rynek

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Detal Koncept, który wchodzi w skład grupy Emperia, jest już właścicielem sieci Groszek. Obecnie firma rozpoczyna budowę sieci delikatesów pod marką Milea. Aktualnie w sześciu województwach działa 38 punktów własnych oraz jeden franczyzowy.

- W tym roku zamierzamy jeszcze otworzyć 20 sklepów na zasadach franczyzy i być obecni w 14 województwach – zapowiada Dariusz Bożek, prezes Detal Koncept. - W przyszłym zaś roku chcemy uruchomić około 150 sklepów, a marka Milea będzie obecna już w całym kraju.

Milea to sieć delikatesów oferujących szeroki asortyment towarów, w których klient będzie mógł liczyć na wyższy komfort obsługi i robienia zakupów niż w małych sklepach. Punkty Milei mają od 100 do 400 m2 i powstają w miejscowościach zamieszkanych przez min. 2,5 tys. osób.

Detal Koncept ofertę prowadzenia sklepów pod szyldem Milea kieruje do kupców już prowadzących sklepy lub inwestorów zainteresowanych uruchomieniem takiej działalności. Na inwestycję muszą mieć minimum 50 tyś. zł. Firma oferuje franczyzobiorcom m.in. know – how prowadzenia sklepu, listę dostawców towarów, opiekę kierownika regionalnego zapewniającego pomoc przy otwarciu punktu jak i w trakcie bieżącej działalności oraz wsparcie marketingowe.

(bog)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €