Kościuszko chce za granicę

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Grupa Kościuszko operuje obecnie trzema gastronomicznymi markami na polskim rynku: Polskie Jadło, Ready&Go oraz Lanczowisko. Flagowych restauracji Polskiego Jadła (w tzw. segmencie premium) powstało dotychczas pięć. Jak przyznał na antenie TVN CNBC Biznes Jan Kościuszko, prezes Grupy Kościuszko, budowa tej sieci w Polsce dobiega końca.

- Rozwój w segmencie restauracji premium w Polsce jest już prawie zakończony. Stąd mamy plany pojawienia się na rynkach zagranicznych - mówił Jan Kościuszko.

Pierwsze restauracje mogłyby pojawić się za granicą pod koniec 2009 r. Na początek pod uwagę spółka bierze Berlin i Wiedeń. Plany ekspansji na zagraniczne rynki nie spowodują zaprzestania rozwoju w Polsce. Grupa Kościuszko dalej będzie rozwijać swoje centra hotelowo-gastronomiczne. Na razie spółka buduje dwa takie obiekty, które mają zostać oddane do użytku jeszcze w 2008 r.

(mdk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €