Powiadamiają o doręczonych przesyłkach

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Wiadomość przekazywana jest za pośrednictwem SMSów i e-maili. To nowość na polskim rynku. Usługa ułatwia kontrolę przepływu korespondencji i zabezpiecza ją przed zaginięciem. Nadawca przesyłki otrzymuje informację o doręczonej przesyłce, natomiast adresat, w ten sam sposób, zostaje powiadomiony o możliwości jej odbioru w placówce pocztowej PAF, zanim dostarczy ją listonosz.

- Zależy nam na zaufaniu klientów, dlatego wprowadzamy usługi, które zagwarantują bezpieczeństwo przesyłek. W tym celu stworzyliśmy system zarządzania korespondencją, który umożliwia jej pełną kontrolę - mówi Marek Sadowski, prezes spółki PAF Operator Pocztowy.

Cały proces nadawania przesyłek odbywa się przez internet po zalogowaniu do profilu na stronie PAF, stworzonego indywidualnie dla każdego klienta. System umożliwia prowadzenie danych statystycznych dotyczących wysłanej korespondencji, rodzaju przesyłek (polecone, zwykłe itd.), a także umożliwia ich śledzenie. Dzięki rozbudowanej metodzie kontroli, klienci nie tylko wiedzą czy ich przesyłka dotarła do celu, ale również znają ilość wydanych pieniędzy na usługę pocztową.
- Odkąd wprowadziliśmy system do użytku ilość reklamacji spadała o 60 proc. Reklamacje zazwyczaj były składane prewencyjnie. - mówi Marek Sadowski.

PAF Operator Pocztowy działa na terenie całego kraju na bazie 50 sortowni regionalnych wyspecjalizowanych w obsłudze listów, paczek pocztowych i przesyłek kurierskich oraz 402 placówek detalicznych rozmieszczonych w całej Polsce. Do 2013 roku PAF Operator Pocztowy chce posiadać 1500 placówek.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €