Czas na rozwój marek

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Grupa Vistuli & Wólczanki kierowana przez Michała Wójcika (został prezesem w lipcu 2008 r.) zamierza skupić się na rozwoju sieci sprzedaży swoich najważniejszych marek: jubilerskiej W.Kruk oraz odzieżowych Vistula, Wólczanka, Deni Cler, a także Galerię Centrum. Do 2012 r. liczba sklepów niektórych marek zostanie powiększona nawet dwukrotnie. A wszystko za cenę 100 mln zł.

W planach rozowju zarząd grupy uwzględnił otwarcie 40 nowych salonów Vistuli (obecnie ok. 70), ponad 30 Wólczanki (obecnie 74) oraz dwukrotne zwiększenie sklepów W.Kruka, którego sieć obecnie liczy ok. 50 salonów. Jednocześnie zostanie rozszerzona oferta marek. Chodzi o wprowadzenie m.in. ubrań codziennych (tzw. causal) w Vistuli oraz nieco tańszych wyrobów jubilerskich w przypadku W.Kruka. Przedstawiciele spółki nie zdecydowali jeszcze, czy mniej kosztowna oferta pojawi się w ramach istniejącej sieci W.Kruka, czy na rynek zostanie wprowadzona nowa marka.

(mdk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €