Tiffi z pomocą Próchnikowi

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Krzysztof Grabowski, właściciel spółki odzieżowej Tiffi z Nidzicy, posiadający 4,2 proc. akcji Próchnika twierdzi, że ma plan na poprawę sytuacji firmy, od lat będącej na minusie. Prognozuje, że łódzka spółka może wyjść spod kreski już pod koniec roku i zapowiada, że zamierza podjąć dłuższą współpracę z Próchnikiem.

Grabowski uważa, że kluczem do sukcesu obu firm jest duża sieć. Chciałby więc, aby w przyszłości w jednym salonie sprzedawane były razem obie marki. Odzież damska Tiffi obecna jest w ok. 100 sklepach w Europie i Azji. Próchnik posiada 21 placówek z męską odzieżą biurową. Zamierza skorzystać z doświadczenia Tiffi w rozwoju zagranicznym, a także dzięki nowemu inwestorowi chce intensywniej budować sieć krajową.

Na koniec 2008 roku łódzka spółka planuje uzyskać 42 mln przychodów w porównaniu z 31 mln obrotów i 3,4 mln straty w roku ubiegłym. Jeszcze w tym roku sieć Próchnika ma powiększyć się o trzy nowe sklepy. Natomiast do końca r. 2009 ma powstać pięć kolejnych.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €