Pod jedną marką
W.Kruk, Vistula & Wólczanka, Alma oraz marki należące do Paradise Group niebawem będą miały nową, wspólną nazwę i logo.
Po dokonanych w ostatnich trzech miesiącach fuzjach grupa, do której należą Vistula & Wólczanka, W.Kruk, Alma Market i Paradise Group, przyjmie wspólne barwy. Zarówno wyroby biżuteryjne, jak i odzieżowe, będą sprzedawane pod wspólną marką.
Plany te podzielają udziałowcy V&W, Jerzy Mazgaj i Wojciech Kruk. Obecnie trwają negocjacje w sprawie wymiany akcji W.Kruka z odzieżową Vistulą. Po sprawnym przegrupowaniu firm utworzenie jednej marki będzie znacznie łatwiejsze. Obaj udziałowcy myślą także o zwiększeniu swojego zaangażowania w grupie.
W maju 2007 r. Rafał Bauer, były prezes V&W, triumfował - udało mu się wchłonąć spółkę W.Kruk, mimo zapowiadanej walki jej właścicieli o rodzinny biznes. Jednak miesiąc później Wojciech Kruk poinformował rynek o swoim ponad 5-proc. zaangażowaniu w akcjonariacie V&W (akcje spółki kupił za pieniądze uzyskane ze sprzedaży udziałów w W.Kruku). Pod koniec czerwca walne zgromadzenie akcjonariuszy odzieżowej grupy wyłoniło nową radę nadzorczą. Jej przewodniczącym został Jerzy Mazgaj (prezes giełdowej Almy Market, za pośrednictwem której posiada blisko 6 proc. udziałów w V&W), a w nowym składzie rady znalazł się m.in. Włodzimierz Głowacki, reprezentujący interesy Wojciecha Kruka.
(mdk)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

