Pod jedną marką

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Po dokonanych w ostatnich trzech miesiącach fuzjach grupa, do której należą Vistula & Wólczanka, W.Kruk, Alma Market i Paradise Group, przyjmie wspólne barwy. Zarówno wyroby biżuteryjne, jak i odzieżowe, będą sprzedawane pod wspólną marką.

Plany te podzielają udziałowcy V&W, Jerzy Mazgaj i Wojciech Kruk. Obecnie trwają negocjacje w sprawie wymiany akcji W.Kruka z odzieżową Vistulą. Po sprawnym przegrupowaniu firm utworzenie jednej marki będzie znacznie łatwiejsze. Obaj udziałowcy myślą także o zwiększeniu swojego zaangażowania w grupie.

W maju 2007 r. Rafał Bauer, były prezes V&W, triumfował - udało mu się wchłonąć spółkę W.Kruk, mimo zapowiadanej walki jej właścicieli o rodzinny biznes. Jednak miesiąc później Wojciech Kruk poinformował rynek o swoim ponad 5-proc. zaangażowaniu w akcjonariacie V&W (akcje spółki kupił za pieniądze uzyskane ze sprzedaży udziałów w W.Kruku). Pod koniec czerwca walne zgromadzenie akcjonariuszy odzieżowej grupy wyłoniło nową radę nadzorczą. Jej przewodniczącym został Jerzy Mazgaj (prezes giełdowej Almy Market, za pośrednictwem której posiada blisko 6 proc. udziałów w V&W), a w nowym składzie rady znalazł się m.in. Włodzimierz Głowacki, reprezentujący interesy Wojciecha Kruka.

(mdk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €