Topshop wchodzi do Polski

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Topshop jest, obok Zary, Next i H&M, jedną z najbardziej popularnych marek odzieżowych na świecie. Sieć dystrybucji liczy ponad 300 sklepów na terenie Wielkiej Brytanii i około 100 na całym świecie. Właścicielem marki jest Grupa Arcadia, do której należą również sieci sklepów m.in. Wallis i Dorothy Perkins (łącznie około 2,5 tys. sklepów na całym świecie).

Pierwszy salon z odzieżą Topshop w Polsce powstanie w październiku w stołecznym centrum handlowym Złote Tarasy. Umowę na wprowadzenie marki do Polski ma firma Alshaya, która zarządza również polskimi sklepami marki odzieżowej Next, z ofertą dla dzieci Mothercare oraz kosmetycznej Body Shop.

Wejście na polski rynek silnego gracza nie zaskoczyło przedstawicieli branży odzieżowej, nie wpłynie też – ich zdaniem – w znaczący sposób na strukturę rynku. Otwarcia kolejnych salonów zależą w dużym stopniu od tego, czy firmie uda się znaleźć atrakcyjne lokalizacje, a z tym – jak twierdzą – jest coraz trudniej.

(awh)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €