Zdejmij zegar

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Może dlatego, że w wielkich sklepach nie ma zegarów - przypuszcza Gazeta Wyborcza.

Hipermarketowe ściany pozbawione są zegarów. W każdym ze sklepów, których powierzchnia nierzadko przekracza kilkanaście tysięcy metrów, brak dla nich miejsca.

- W hipermarketach zegar nie jest potrzebny. Sklep to nie dworzec. A jeśli ktoś koniecznie musi sprawdzić godzinę, może zajrzeć do działu z zegarami – wyjaśnia Gazecie Wyborczej Lidia Deja, rzecznik sieci Geant.

Psycholodzy twierdzą, że jeśli wokół nas nie ma zegara, wówczas część racjonalna naszego mózgu wyłącza się, a uaktywnia się część nieświadoma. W rezultacie łatwiej wpadamy w rodzaj euforii i zatracamy się w zakupach.

Więcej: Anna Krężlewicz, Gazeta Wyborcza, 13 lipca 2001, „Supermarket”

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €