Zdejmij zegar
Polacy spędzają w centrach handlowych średnio półtorej godziny
Może dlatego, że w wielkich sklepach nie ma zegarów - przypuszcza Gazeta Wyborcza.
Hipermarketowe ściany pozbawione są zegarów. W każdym ze sklepów, których powierzchnia nierzadko przekracza kilkanaście tysięcy metrów, brak dla nich miejsca.
- W hipermarketach zegar nie jest potrzebny. Sklep to nie dworzec. A jeśli ktoś koniecznie musi sprawdzić godzinę, może zajrzeć do działu z zegarami – wyjaśnia Gazecie Wyborczej Lidia Deja, rzecznik sieci Geant.
Psycholodzy twierdzą, że jeśli wokół nas nie ma zegara, wówczas część racjonalna naszego mózgu wyłącza się, a uaktywnia się część nieświadoma. W rezultacie łatwiej wpadamy w rodzaj euforii i zatracamy się w zakupach.
Więcej: Anna Krężlewicz, Gazeta Wyborcza, 13 lipca 2001, „Supermarket”
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


