Franczyzowe farmy zdrowia

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W styczniu 2008 r. spółka Organic Farma Zdrowia, do której należy 16 delikatesów z ekologiczną żywnością, kupiła w sieci Green Way 28 proc. udziałów o łącznej wartości 3,2 mln zł. Strategia firm opiera się na rozwoju sieci obu marek: wegetariańskich barów i marketów ze zdrową żywnością.

Z franczyzowego doświadczenia Green Way'a zamierza skorzystać Organic Farma Zdrowia. Z zapowiedzi Sławomira Chłonia, prezesa Organic, wynika, że koncept franczyzowy może ruszyć jeszcze w tym roku, a potem będzie możliwy rozwój za granicą.

Równocześnie z marketami Organic Farmy Zdrowia rozwijana będzie sieć Green Way'a, która obecnie liczy 35 restauracji franczyzowych, trzy Bio-Piekarnie oraz dwa sklepy Green Way Market. Do 2010 roku w wegetariańskiej sieci ma przybyć 65 nowych lokali. 20 spośród nich będzie otwieranych organicznie - mają należeć do spółki.

(mdk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €