Czas na McCafe

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Powalczy tym samym o wartościowy polski rynek kawiarniany. Sieć restauracji McDonald's konsekwentnie realizuje strategię rozwoju na rynku kawiarnianym w Polsce. Po ubiegłorocznym wzbogaceniu oferty o nowe kawowe pozycje w swoich lokalach, teraz stawia na nowy brand - McCafe. Pierwszy otwiera w Poznaniu, a kolejne dwa niebawem rozpoczną działalność w Warszawie. Do końca roku spółka zamierza uruchomić pięć punktów kawowych.

Najtańsza kawa w menu ma kosztować pięć zł, natomiast najdroższa pozycja ok. 10 zł. Firma chce w ten sposób powalczyć o polski rynek kawowy. Z informacji przedstawionych przez McDonald's wynika, że jest on wart 2-3 mld zł i gwałtownie rośnie. W Polsce sprzedaje się rocznie 2-3 kg kawy na osobę, podczas gdy nasi sąsiedzi sprzedają dwa, a czasem i trzy razy więcej.

(mdk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €