Dwa nowe sklepy

W ostatnich tygodniach sieć odzieżowa Logoshop powiększyła się o kolejne dwie lokalizacje.
Nowe placówki partnerskie zostały otwarte w Puławach i Pszczynie. Tym samym sieć liczy już 36 sklepów.
- Realizujemy przyjętą na ten rok strategię rozwoju firmy - mówi Marcin Jarzyna, dyrektor handlowy Logoshop. - Przedsiębiorczych zachęcamy do współpracy, na start wystarczy 40 tys. zł - przekonuje.
Firma już myśli o następnych otwarciach w różnych rejonach kraju. W ciągu pierwszych trzech lat działalności (od 2005 r.) powstało 30 placówek Logoshopu w 6 województwach. Firma otwiera zarówno własne sklepy, jak i rozwija sieć franczyzową. Koncentruje się głównie na lokalizacjach w średnich i dużych miastach. Sklepy tej marki można znaleźć przede wszystkim w centrach miast i galeriach handlowych.
(agaka)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...