Lojalność doceniona
Salony kosmetyczne i perfumerie dbają o swoich klientów
Gabinety kosmetyczne i perfumerie renomowanych firm walczą o klienta wszelkimi możliwymi sposobami – twierdzi Gazeta Wyborcza. Prócz deklarowanej doskonałej jakości usług spotkać nas może jeszcze jedno: dostaniemy niewielki kartonik, który nas utwierdza w przekonaniu, że dla firmy jesteśmy ważni. Na przykład w sklepach Yves Rocher przy pierwszym dowolnym zakupie dostajemy kartkę podzieloną na cztery linie, w każdej jest miejsce na pięć stempli. Przy każdym następnym zakupie o wartości minimum 20 zł sprzedawczyni wbija nam stempelek. Prezent dostajemy już po pierwszych pięciu stempelkach, jednak im stempelków jest więcej tym upominek bardziej atrakcyjny (gdy zapełnimy wszystkie pola dostaniemy krem wartości 50-60zł). Więcej: Katarzyna Hubicz, Gazeta Wyborcza, 13 lipca 2001, „Supermarket”
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


