Lojalność doceniona

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Gabinety kosmetyczne i perfumerie renomowanych firm walczą o klienta wszelkimi możliwymi sposobami – twierdzi Gazeta Wyborcza. Prócz deklarowanej doskonałej jakości usług spotkać nas może jeszcze jedno: dostaniemy niewielki kartonik, który nas utwierdza w przekonaniu, że dla firmy jesteśmy ważni. Na przykład w sklepach Yves Rocher przy pierwszym dowolnym zakupie dostajemy kartkę podzieloną na cztery linie, w każdej jest miejsce na pięć stempli. Przy każdym następnym zakupie o wartości minimum 20 zł sprzedawczyni wbija nam stempelek. Prezent dostajemy już po pierwszych pięciu stempelkach, jednak im stempelków jest więcej tym upominek bardziej atrakcyjny (gdy zapełnimy wszystkie pola dostaniemy krem wartości 50-60zł). Więcej: Katarzyna Hubicz, Gazeta Wyborcza, 13 lipca 2001, „Supermarket”

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €