Polskie Jadło dofinansowane

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Kapitał pozyskany z debiutu na giełdzie grupa Kościuszko przeznaczy zgodnie z zapowiedziami na rozbudowę sieci gastronomicznej prowadzonej na zasadach franczyzy oraz zakończenie inwestycji budowy centrum logistyczno-wytwórczego w miejscowości Gaj. Część środków zasili działalność wytwórczo-handlową spółki.

- To dobrze, że mimo tak trudnego rynku udało nam się przeprowadzić emisję. Świadczy to o dobrym odbiorze naszej firmy przez inwestorów - twierdzi Jan Kościuszko, prezes notowanej na warszawskiej giełdzie spółki. - Czujemy odpowiedzialność za powierzone nam środki i dlatego też zainwestowane zostaną w najbardziej rentowne segmenty naszej działalności - dodaje.

Działalność powstałej w 1996 r. firmy przez 10 lat koncentrowała się na rozwoju sieci restauracji Chłopskie Jadło. Po ich sprzedaży w 2006 r. spółce Sfinks pozyskane środki zostały zainwestowane w budowę i zarządzanie nowymi sieciami restauracji funkcjonującymi w modelu franczyzowym pod markami Polskie Jadło, Lanczowisko oraz Ready&Go. Drugim segmentem działalności firmy, rozwijanym od 2004 r., jest produkcja i sprzedaż ekskluzywnych wyrobów kuchni polskiej pod marką Polskie Jadło.

(mdk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €