Salon plus solarium

Budny Hair Design zamierza otwierać salony fryzjersko-kosmetyczne z solariami o powierzchni około 300 m2.
Pierwszy salon własny Budny Hair Design został otwarty w 2005 r., niecały rok później pierwszy franczyzowy – obydwa w Łodzi.
- Pomysł stworzenia sieci salonów zrodził się z pasji do zawodu oraz wzrastającego zapotrzebowania na usługi fryzjerskie i kosmetyczne na wysokim poziomie. Przeprowadziliśmy badania i okazało się, że otwarcie salonu świadczącego takie usługi, będzie dobrym pomysłem na biznes – mówi Jarosław Budny, właściciel sieci Budny Hair Design.
Budny Hair Design poszukuje franczyzobiorców w całej Polsce. Aby zostać jednym z nich, należy posiadać 80-200 tys. zł. Od 40 do 100 tys. zł pochłonie remont lokalu, kolejne 14 tys. zł to koszt opłaty licencyjnej. Franczyzobiorca sieci będzie musiał płacić również opłatę bieżącą: przez pierwsze 4 miesiące od otwarcia - 2 tys. zł, a następnie co miesiąc 3 tys. zł. Sieć pobiera również raz na kwartał opłatę na fundusz marketingowy w wysokości 1 tys. zł. Lokal, w którym będzie się mieścił salon Budny Hair Design powinien mieścić się na parterze i mieć minimum 120 m2 powierzchni. Ważne, aby przed lokalem był parking.
Franczyzodawca oferuje franczyzobiorcom bezterminową pomoc w rozwoju salonu, rekrutacji personelu, zapewnia szkolenia zarówno dla menedżerów salonów, fryzjerów i kosmetyczek oraz właściciela.
Franczyzobiorca zobowiązany jest do wykonywania zabiegów przy użyciu kosmetyków ustalonych przez centralę. Przedstawiciele sieci twierdzą, że inwestycja w salon Budny Hair Design powinna zwrócić się w okresie od 1,5 roku do 3 lat.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej