Salon plus solarium

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pierwszy salon własny Budny Hair Design został otwarty w 2005 r., niecały rok później pierwszy franczyzowy – obydwa w Łodzi.
- Pomysł stworzenia sieci salonów zrodził się z pasji do zawodu oraz wzrastającego zapotrzebowania na usługi fryzjerskie i kosmetyczne na wysokim poziomie. Przeprowadziliśmy badania i okazało się, że otwarcie salonu świadczącego takie usługi, będzie dobrym pomysłem na biznes – mówi Jarosław Budny, właściciel sieci Budny Hair Design.

Budny Hair Design poszukuje franczyzobiorców w całej Polsce. Aby zostać jednym z nich, należy posiadać 80-200 tys. zł. Od 40 do 100 tys. zł pochłonie remont lokalu, kolejne 14 tys. zł to koszt opłaty licencyjnej. Franczyzobiorca sieci będzie musiał płacić również opłatę bieżącą: przez pierwsze 4 miesiące od otwarcia - 2 tys. zł, a następnie co miesiąc 3 tys. zł. Sieć pobiera również raz na kwartał opłatę na fundusz marketingowy w wysokości 1 tys. zł. Lokal, w którym będzie się mieścił salon Budny Hair Design powinien mieścić się na parterze i mieć minimum 120 m2 powierzchni. Ważne, aby przed lokalem był parking.

Franczyzodawca oferuje franczyzobiorcom bezterminową pomoc w rozwoju salonu, rekrutacji personelu, zapewnia szkolenia zarówno dla menedżerów salonów, fryzjerów i kosmetyczek oraz właściciela.

Franczyzobiorca zobowiązany jest do wykonywania zabiegów przy użyciu kosmetyków ustalonych przez centralę. Przedstawiciele sieci twierdzą, że inwestycja w salon Budny Hair Design powinna zwrócić się w okresie od 1,5 roku do 3 lat.

(smoli)

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €