Zielona Ciuchcia na licencji

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Osoby zainteresowane prowadzeniem przedszkola franczyzowego Zielona Ciuchcia powinny dysponować kwotą ok. 0,5 mln zł. - Jest to niezbędna kwota, aby otworzyć przedszkole z prawdziwego zdarzenia. Inwestycja jest duża, ale z naszych doświadczeń wynika, że zwraca się po upływie dwóch lat - mówi Mirosław Sławek, dyrektor zarządzający przedszkolami Zielona Ciuchcia.

Firma poszukuje franczyzobiorców, którzy gotowi są prowadzić przedszkola w miastach o liczbie mieszkańców powyżej 300 tys. Franczyzodawca pobiera opłatę wstępną w wysokości 50 tys. zł. W zamian partner może liczyć na pomoc przy projektowaniu i wyposażeniu przedszkola, nawiązaniu współpracy z dostawcami niezbędnego wyposażenia i usług, szkolenia oraz w pozyskaniu pierwszej grupy wychowanków. Przedsiębiorca otrzyma również podręcznik operacyjny, w którym opisane są zasady organizowania i prowadzenia przedszkola.

W czasie trwania współpracy franczyzobiorca ponosi comiesięczną opłatę bieżącą w wysokości 4 proc. przychodów oraz opłatę marketingową na poziomie 1 proc. miesięcznych przychodów – ale to dopiero po roku działalności. Do tego czasu biorca licencji jest zwolniony z wszelkich opłat na rzecz sieci.

(smoli)

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €